Tuesday 31 May 2011

Persidangan Pergerakan Puteri UMNO Bhg Wangsa Maju 2011

Hai.. Salam 1 Malaysia Semua n Selamat Petang...huh.. rasanya da lama aku x BERBICARA kat blog ni kan.. bukan nyer sibuk.. tp sebenarnya aku kemarau idea.. x tau apa nak aku tulis dalam ni.. hehehe...

ok la.. tetiba petang ni aku ader idea.. so terus laa aku buka blog.. nak story mory ngan korang suma..  hehehe.. citernya x de laa menarik sangat.. cuma aku suka nak share ngan korang suma pasal aktivit aku on 29 MEI 2011 yang lalu... untuk pengetahuan semua, pada tarikh tu aku sibuk jadi urusetia untuk PERSIDANGAN PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN WANGSA MAJU.. persidangan kali ni di adakan di HOTEL REGENCY, KG BARU.. erk.. alhamdulillah.. merasa gak buat persidangan kat hotel.. hehehe.. biasa wat kat KKCLUB ajer.. hehehehe


Letih giler tau.. bayangkan kami semua urusetia da start menjalankan keje-keje persiapan persidangan ni dari hari sabtu lagi.. kol 9.00 mlm aku da terpacak kat hotel..hehehe.. tp x start keje pon lagi sbb barang x sampai... bila barang smp aje terus wat keje smp kol 1.30 pagi kat dewan.. pas tu balik bilik sambung lagi wat keje sampai kol 4 pagi ok!!! pergh penat ngan letih jangan cakap laa... ni laa antara gambar yang termampu aku snp masa buat keje persiapan.. hehehe





Esoknya lak kol 7.30 pagi da bangun.. sambung lagi wat persiapan terakhir.. punya laa asyik wat keje, sampai x perasan jam da pukul 12.30 t/hari... arrghh tidak.. aku da lewat.. aku da janji ngan adik adik pendaftaran kol 1 t/hari.. kelam kabut naik bilik mandi n bersiap.. huh.. kol 1.15 aku turun g dewan n bersedia untuk bertugas.. aku kene jaga pendaftaran ari tu.. huh.. kelam kabut gak laa.. tp alhamdulillah.. urusan pendaftaran perwakilan berjalan dengan lancar walopon ader sikit kekocohan.. opss.. lupa lak nak mentioan persidangan ni di rasmikan oleh Dato' Seri Azalina Othman Said... Mantan Ketua Puteri UMNO Malaysia.. yang juga salah seorang pengasas Pergerakan Puteri UMNO.. Dato' sampai lebih kurang pukul 3 petang.. selepas perasmian.. perwakilan di jamu dengan sedikit makanan ala-ala hi-tea.. persidangan start kol 6.40 petang.. n tamat tepat jam 8.20 malam.. mak ai lama tu.. abis je persidangan.. aku bergegas balik umah.. da x larat sangat.. da flat giler.. hehe.. balik umah gosok baju untuk keje esok, mandi, makan n terus pengsan smp ke pagi... hehehee.. k ni ader sikit pic aku nak share ngan korang.. hehehe sila la tgk..


Bersama Staff Pendaftaran

Org Kuat Puteri Cawangan Kampung Puah yang juga Tulang belakang aku dalam mengemudi Puteri UMNO Cawangan KG Puah.. 10q ya.. bagi sokong.. luv u all so much!!!


Bersama Ketua Penerangan Cawangan Aku

Eh!!. Adikku juga ader.. 10q sis.. coz bermurah hati tolong kakakmu jaga pendaftaran..

Calon KETUA PUTERI BAHAGIAN WANGSA MAJU bagi sesi akan datang.. insyaallah..I sokong u Cik Suhana

Calon G5 untuk sesi akan datang.. Cewaah..perasan.. nyampah!!!

With Dato' Aza after perasmian

No comments:

Post a Comment