Monday 21 March 2011

Luahan Rasa...

Hmmm...

 sebenarnya aku lom ader idea lagi nak menulis.. cuma aku nak luahkan rasa hati aku... buat masa ni emosi aku x baper nak bagus.. asyik nak moody ajer.. napa ek leh jadi cam tu??? aku pon x tau... apakah mungkin kerana aku masih belom berpasangan.. itu yang menyebabkan aku jadi moody.. mungkin juga laa sebab kebanyakan kengkawan aku suma da kawen, da bertunang atau paling tidak pon da bercouple... cuma aku ajer yang masih solo.. huhuhu sedihnyaa... kadang bila aku dok sengsorang aku slalu cakap dalam hati aku.. napa susah sangat untuk aku mempunyai pasangan hidup.. sedangkan orang lain mudah ajer.. kenal kejap... pas tu tunang, pas tu kawen.. hmm... Cik Lin, x baik mengeluh.. sabar ye Cik Lin.. Mungkin blom masanya untuk aku berpasangan.. semoga tuhan akan temukan aku ngan jodoh aku yang sesuai n ideal satu masa nnt.. rasanya stakat ni dulu.. salam.

3 comments:

  1. sabar yer linda,... setiap yg berlaku ada sebab. yang penting hidup kita bahagia,... x semsti yg dah berpasangan bahagiakan,... cara kita nak teruskan hidup,... hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe..10q yana..sedih wo.. walopon luaran ko nampak aku happy.. tp hakikatnya akusedih.. lagi bertambah sedih bila adik aku da kawen.. sedihnya..

    ReplyDelete
  3. jgn sedih..pasti ada satu hari nnt.tgk jer kak zura tu,kan?..sapa sangka?

    ReplyDelete