Monday 28 March 2011

MAC... Bulan yang sangat bzz...hehehee...

Salam.. Morning u all.. Selamat Hari Isnin.. da baper ari aku x menulis.. hehehe.. pagi ni aku bersemangat lak nak menulis... ari ni aku nak citer pasl keBZZan aku pada hujung minggu di sepanjang bulan MAC ni..

Ok kita start ngan awal bulan Mac yer..pada 4-6 Mac 2011, aku kene g kursus k Melaka..huhuhu.. seronok giler g kursus ni.. kurusu apa??? Tut.. biarlah rahsia.. hehehe.. opsss jangan salah paham yer.. bukan kurus kawen.. kursus biasa ajer.. meh kita tgk pic yang aku sempat snap sepanjng kat sana..

Waktu Malam.. baru pas solat Maghrib.. tu yang suma alim sajer.. hehehee

Dalam bas.. Sebelum Bertolak ke Melaka




 

Ok..Citer pasal kursus settle.. tutup citer.. minggu berikutnyer lak... lagi laa Bzz.. coz minggu tu Adik aku no 3, LIZA telah melangsungkan perkahwinan dengan Pasangannyer TAUFIQ.. Nikah 12.3.2011... manakala majlis sandingnya pada keesokkan harinya 13.03.2011.. apa yang bestnya .. tarikh dia sanding ngn tarikh lahir aku adalah hari yang sama ok.. hahahaa.. sukenyerr...k laa citer banyak pon tarak guna.. moh ler kita tgk gambar.. hehehee..






Family Potret.. Tapi terelit lak sorang budak tu.. hehehe sapa lagi.. Cik Ya la..
Wif Family belah Mak.. Indon mari.. hehehee..

Ni Lak Belah Ayah.. Tampin Mari...Happening kan..


Hantaran Untuk Lelaki

Pantin sedang disolekkan..

Posing dulu ngan mak n ayah b'fore Akad Nikah..

Masa ni aku lak yang syahdu.. x sangka ayah sendiri yang menikahkan Liza & Taufiq..

Hantaran untuk Perempuan

Siap ader bunga api lagi tau.. ni masa malam berinai..


Eh.. ader lak Pic aku ngan Cik Ya.. hehehee

hehehe.. my kazen.. tolong senduk lauk.. 10q ya kazen.. jasamu ku kenang..

Pengantin berarak diiringi oleh Flower Gurl yang somel...



  
Ok, pada 19-20 Mac lak. aku sibuk bertugas Manjlis Anugerah Khidmat Setia TNB.. yang ni x de yang menarik utk diceritakan... yang best pon cuma ader artis undangan yang datang wat persembahan.. mai laa tgk gambar.. 
Ni Masa Majlis 19.03.2011.. kene pakai Uniform..

Ni Masa Majlis 19.03.2011.. kene pakai Uniform..

Ni Masa Majlis 19.03.2011.. kene pakai Uniform..

Ni Masa Majlis 19.03.2011.. kene pakai Uniform..

Ni Masa Majlis 19.03.2011.. kene pakai Uniform..

Ni Masa Majlis 19.03.2011.. kene pakai Uniform..
Ni lak masa Majlis 20.03.2011.. Tema Baju Batik.. tp x semua pon pakai batik.. hehehe

Ni lak masa Majlis 20.03.2011.. Tema Baju Batik.. tp x semua pon pakai batik.. hehehe

Ni lak masa Majlis 20.03.2011.. Tema Baju Batik.. tp x semua pon pakai batik.. hehehe

Ni lak masa Majlis 20.03.2011.. Tema Baju Batik.. tp x semua pon pakai batik.. hehehe




Ok, last but not least.. minggu lepas.. aku bertugas untuk Majlis Makan Malam Pelitawanis TNB pada 25.03.2011.. keesokkannya lak bertugas untuk Mesyuarat Agung Pelitawanis TNB.. x tau nak tulis.. tgk je laa pic ni.. hehehee..

Posign dulu sebelum start keje.. hehehee

Persembahan Dari Pelitawanis Kuantan

Artis Undangan siti Sarah

Persembahan Mami Tanjung, Dari Pelitawanis Pulau Pinang






Sekitar Mesyuarat Agung Pelitawanis TNB yang ke-33

Sekitar Mesyuarat Agung Pelitawanis TNB yang ke-33

Rest jap pas penat bertugas

Sekitar Mesyuarat Agung Pelitawanis TNB yang ke-33

Sekitar Mesyuarat Agung Pelitawanis TNB yang ke-33

Sekitar Mesyuarat Agung Pelitawanis TNB yang ke-33



 

No comments:

Post a Comment